Info barnekretsturnstevnet
Her er informasjon til alle som skal være med til Sandnessjøen.
Reise & overnatting
Avreise med hurtigbåt fredag 24. mai kl. 16: 15
Oppmøte på hurtigbåtkaia fredag 24. mai SENEST kl. 15:30!
Alle reiser i Bodø gym og turn-genser
Retur på søndag 26. mai kl. 13.45 (tilbake i Bodø kl. 18:30)
Overnatting er på Sandnessjøen VGS. Vi blir hentet med buss på hurtigbåtkaia og kjørt til skolen når vi ankommer Sandnessjøen.
Påmelding
Påmelingsfrist for å være med er søndag. 17. mars.
Ved påmelding etter fristen må dere selv kjøpe billetter til hurtigbåten/ordne egen transport, og det vil komme et tilleggsgebyr til arrangør på kr. 100,-
Påmelding avsluttet.
Ta kontakt på julie@bodogymogturn dersom du ønsker å være med, men ikke rakk fristen.
Oppvisning
På stevnet skal klubben ha en felles oppvisning på ca. 15 min med alle våre deltakere. Årets tema er "Musicals", og showet vårt vil være inspirert av det. I programmet skal det være både trampett, tumbling, dans, akrobatikk osv.
Oppvisningen er i Stamneshallen.
Oppvisningstøy og tema for de ulike gruppene
Alle har på turndrakt dersom de har det – enten den nye drakten eller den gamle velurdrakten for de som ikke har den nye. De som ikke har klubbens turndrakt har på svart langermet genser eller Bodø gym og turn t-skjorte med lang sort bukse/tights til. Klubbekledning kan kjøpes på Sport 1 på Stormyra. Her finnes også noen helsorte turndrakter for de minste til en rimeligere penge.
Noen grupper har i tillegg til turndrakt/sort bekledning:
Akrobatikk (alle grupper): Tema er Mamma Mia. Ha med søte hårstrikk/hårbånd og blomster til håret som passer tema. De som har kan ta med krølltang. Har på turndrakt.
Frittstående (alle grupper): Tema er Hairspray. Utenpå turndrakten har dere langt skjørt i farge som er lett å bevege seg i (swing/danseskjørt). Ha med fargerikt stor hårstrikk til.
Turnskole 3. – 4. klasse: Tema er Hairspray her også. Har på turndrakt. Jentene kan ha fargerikt stor hårstrikk i håret.
Trampett/Tumbling ordinær gruppe og konkurransegruppe rekrutt: Tema er Grease. Guttene har sort skinnjakke/genser og jentene rosa jakke/genser. Turndrakten under.
Trampett/Tumbling konkurransegruppe junior/senior: Tema er Bohemian Rhapsody. Ha på turndrakt. Vi ordner håret i 80-talls rocke-frisyre. Hvis noen har parykk liggende er det morsomt.
På starten og slutten av programmet har vi felles koreografi til «The greatest showman» J
Foreløpig program for helga
Fredag 24. mai
Innkvartering og kveldsmat
Åpen hall
Lørdag 25. mai
08:00 - 10:00 Frokost
08:30 - 11:00 Øving i hallen gruppevis
12:00 Defilering
13:00 Åpning av stevnet og oppvisning
18:30 Bankettmiddag (etter middag blir det diskotek og diverse aktiviteter i hallen)
Søndag 26. mai
Frokost og hjemreise
Treninger frem mot stevnet
Det er satt opp følgende treningstider for alle som skal delta på stevnet:
- Onsdag 15. mai kl. 17:00 – 18:30
- Mandag 20. mai kl. 17:00 – 18:30
- Onsdag 22. mai kl. 17:00 – 18:30
- (Torsdag 23. mai kl. 17:00 – 18:30 holdes av til ekstratrening om nødvendig. Dersom det blir aktuelt, får dere beskjed om det)
Pakkeliste.
- Sovepose og liggeunderlag
- Toalettsaker
- Håndkle
- Ytterjakke/regntøy – følg med på værmeldingen
- Treningstøy/Oppvisningstøy (de som har turndrakt tar denne med)
- Joggesko
- Pentøy til banketten på lørdag
- Mobiltelefon/nettbrett/kamera tas med på eget ansvar
- Lommepenger (minstebeløp er kr. 200,- Ellers avgjør dere foreldre/foresatte)
- Medisiner: Dersom noen er avhengig av medisin daglig, så er det viktig at vi får beskjed om dette. Reisesyketabletter og smertestillende må den enkelte ha med selv – vi har ikke lov til å gi ut dette. Gi oss beskjed dersom deres barn har slike tabletter med. Øvrig førstehjelpsutstyr har vi med
- Matpakke og drikke til turen
- Drikkeflaske merket med navn
Vi minner om at når vi reiser som utøver i Bodø gym og turn, forventes det at alle:
- Har god oppførsel
- Snakker hyggelig til hverandre og utøvere fra andre klubber
- Er en god venn! :)