AVLYST! Juleturn 2021: Tre nøtter til Askepott
Etter ettermiddagens pressekonferanse er det med tungt hjerte at vi nå er nødt til å avlyse lørdagens juleshow😢💔
Etter ettermiddagens pressekonferanse er det med tungt hjerte at vi nå er nødt til å avlyse lørdagens juleshow😢💔 Vi hadde alle gledet oss veldig til å få gjennomføre show i år og vise dere hva vi har trent på de siste to årene. Mange har lagt ned enormt mye arbeid i planleggingen – både trenere, gymnaster, foreldre og frivillige, så dette er utrolig leit. Men nå må vi gjøre en ekstra innsats for å begrense smitten❤️
Ta vare på hverandre❤️
Vi gleder oss over å ENDELIG kunne ønske velkommen til vårt juleshow i Bodø spektrum. 11. desember kl. 14.00 braker det løs. Her finner du all nødvendig informasjon i forbindelse med showet.
Tid og sted
Årets juleforestilling arrangeres 11. desember kl. 14.00 i Bodø spektrum. Alle våre turnere skal være med og vise frem hva de har trent på denne høsten.
Oppmøte for alle grupper er senest kl. 13.30.
Vi avslutter ca. kl. 16.30
Billetter
Billetter kan kjøpes på våre treninger fremover eller i døra.
Voksne: 100,-
Barn (3-16 år): 50,-
Bekledning
Foreldre/barn
Julemus: kler seg ut som musene fra Askepott. Brunt tøy med hale.
Barna har med en forelder hver som følger de gjennom oppvisningen. Dere foreldre får låne en Bodø gym og turn T-skjorte som dere har på. Den får dere utdelt når dere kommer i hallen samme dag som showet.
Gymlek
Snøkrystaller: hvit genser og bukse/strømpebukse og hvite sokker. Ber om at barna blir hentet når oppvisning er over og at dere setter dere tilbake på tribunen sammen.
Turnskole 1. - 2. klasse
De som har klubbens turndrakt har denne på. Både den sorte velourdrakten og den nye heldrakten kan brukes. De som ikke har turndrakt har på sort bukse/tights og Bodø gym og turn T-skjorte. De som ikke har klubbens T-skjorte har på helsort t-skjorte eller genser uten trykk. De som har langt hår setter dette opp i hestehale med hvit sløyfe.
Turnskole 3. - 4. klasse
De som har klubbens turndrakt har denne på. Både den sorte velourdrakten og den nye heldrakten kan brukes. De som ikke har turndrakt har på sort bukse/tights og Bodø gym og turn T-skjorte. De som ikke har klubbens T-skjorte har på helsort t-skjorte eller genser uten trykk. Barna har røde «nissekinn» De med langt hår har det i to fletter med røde sløyfer i endene.
Trampoline (alle grupper)
De som har klubbens turndrakt har denne på. Både den sorte velourdrakten og den nye heldrakten kan brukes. De som ikke har turndrakt har på sort bukse/tights og Bodø gym og turn T-skjorte. De som ikke har klubbens T-skjorte har på helsort t-skjorte eller genser uten trykk. De som har langt hår, setter det opp i hestehale med hvit sløyfe
Trampett/Tumbling (alle grupper)
De som har klubbens turndrakt har denne på. Både den sorte velourdrakten og den nye heldrakten kan brukes. De som ikke har turndrakt har på sort bukse/tights og Bodø gym og turn T-skjorte. De som ikke har klubbens T-skjorte har på helsort t-skjorte eller genser uten trykk. De som har langt hår, setter det opp i hestehale med hvit sløyfe eller sølvstrikken som hører til turndrakten.
Akrobatikk 3. - 4. klasse
Dere får låne drakt av klubben. Denne blir utdelt siste trening før showet. Dere har på drakten når dere møter i hallen. NB! Draktene må leveres tilbake rett etter showet er over! Eget info.skriv kommer.
Akrobatikk rekrutt/junior ordinær gruppe
Dere får låne av klubben, denne blir utdelt siste trening før showet. Dere har på drakten når dere møter i hallen. NB! Draktene må leveres tilbake rett etter showet er over! Eget info.skriv kommer
Akrobatikk rekrutt/junior konkurransegruppe
Dere får låne av klubben, denne blir utdelt siste trening før showet. Dere har på drakten når dere møter i hallen. NB! Draktene må leveres tilbake rett etter showet er over! Eget info.skriv kommer
Oppvisningsrekkefølge
1. Åpning
2. Foreldre/Barn
3. Gymlek
4. Akrobatikk 3. - 4. klasse (minirekrutt)
5. Turnskole 1. - 2. klasse
6. Trampoline (alle grupper)
7. Trampett/Tumbling rekrutt/junior Nivå 2
8. Tumbling konkurransegruppe junior/senior
PAUSE
9.Turnskole 3. - 4. klasse
10. Turngruppa
11. Akrobatikk ordinær gruppe rekrutt/junior
12. Trampett/Tumbling ordinær gruppe rekrutt
13. Trampett/Tumbling konkurransegruppe rekrutt
14. Akrobatikk konkurransegruppe rekrutt/junior
15. Trampett konkurransegruppe junior/senior
Oppgavefordeling
Ansvarlig: Lill-Mari Lassemo. Har dere spørsmål eller ikke kan bidra, gi beskjed til henne på
tlf: 951 45 264 eller lill.m.lassemo@nord.no
Turnskole 1. - 2. klasse og Trampolinegrupper
Bake sjokoladekake eller annen skuffkake.
Turnskole 3. - 4. klasse
Mandagsgruppen baker boller eller kanelsnurrer (ca. 20stk) og onsdagsgruppen baker sjokoladekake eller annen skuffkake. De som er på begge gruppene velger en av delene.
Alt av kaker/boller kan leveres i Bodø spektrum fra fredag 10.desember kl. 18.00 eller lørdag 11. desember fra kl. 12.00.
Trampett/tumbling konkurransegruppe rekrutt
Kafévakter (Vaktene deles i to).
Vaktgruppe 1 - kl. 13:00 - 15:00 (rigging + salg) | Vaktgruppe 2 - kl. 14.45 - 16.45 (salg + rydding) |
|
|
Trampett/tumbling konkurransegruppe junior/senior og ordinær gruppe rekrutt/junior Nivå 2
Billettsalg
Foreldre til:
- Kari Stavnes
- Mina Holmberg Jensen
- Astrid Pettersen Borch
- Sigrid Steindal Storli
- Pia-Therese Toresen
- Sigrid Ludvigsen Lian
- Kristian Skog
- Steffen Hestås
Trampett/tumbling konkurransegruppe junior/senior og voksenturn
Vakt i hallen/ hjelpe til i kaféen
Foreldre til:
- Vilde Andrea Hansen
- Lotte Fiva Bech
- Maya Sofie Karlsen
- Synnøve Mentzoni
- Hanna Pedersen Paulsdatter
Voksenturn, trampett/tumbling ordinære grupper og resterende på konkurransegruppe junior/senior
Rydding i hallen etter showet
Ryddingen innebærer:
- Alt utstyr skal ryddes bort og skal inn i ventende lastebil
- Tribuner skal ryddes/kostes/vaskes
- Tømme søppel
- Koste gulv/vaske gulv
- Rydde garderober og toaletter (NB! Tøm søppel!)
- Rydde bort kafe, bord og stoler
- Alt utstyr/junlepynt tilhørende Bodø Gym og turn må pakkes ned i kasser (pynteting, juletrær osv)
- Lyslenker pakkes ned i kasser + strømkabler
- Hjelpe lydteamet med rydding av utstyr
Av de resterende på konkurransegruppen utgjør dette foreldre til:
- Henrik og Markus Lillevik
- Kristine Pedersen
- Sander Ødegaard
- Marthe Solbakken
- Hanna Pedersen Paulsdatter
- Sebastian Wærnes
- Cornelia Omreit
- Lone Irene Torsvik
- Tonje Tanem
- Stian Andreassen
- Christian Bersvendsen
- Axel Seljeseth
Smittevern
Klubben følger nasjonale og lokale tiltak som er gjeldene for Bodø kommune. Vi er i tett dialog med kommunen vedr. gjennomføring og smittevern. Under showet vil vi ha spritdispensere tilgjengelig og oppmerkede områder for de ulike gruppene. Publikum sitter på tribuner. Vi ber de av dere som ønsker å benytte munnbind om å ta med dette selv.
Skulle nye nasjonale eller lokale retningslinjer komme i forkant av showet vil vi gjøre tilpasninger og dere får informasjon om det.